احضار دو دانشجوی دانشگاه تبریز به کمیته‌ی انضباطی

 

 



حامد توفیق و بهنام زالی دو دانشجوی دانشگاه تبریز عصر روز گذشته (سه شنبه) به کمیته‌ی انضباطی احضار شدند.
توفیق، عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز، به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: روز سه‌شنبه از سوی کمیته‌ی انضباطی نامه‌ی احضاریه را دریافت کردیم اما در این نامه هیچگونه توضیحی در خصوص احضار من و آقای زالی داده نشده است

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیا (ستاره) چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ق.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

سلام. خوبی عزیزم.
اولین سلام من .

((:
خیلی جالب بود. خیلی خانومی.
میتونی از این به بعد شاهد پاتوق شدن بلاگت توسط من باشی. من مثل کنه چسبیدم به وبلاگ تو.البته سعی میکنم مزاحمتی نداشته باشم...

kourosh4u پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ http://vafadaredelshekaste.persianblog.com

اوه اوه چه تند...فیلتر میشی ها!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ

سلام
مواظب اخوندها باش که تنها هنرشان دوز و کلک است و شاهکارشان صیغه کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد